Over skyb
administraties
& advies
Wij zijn SKYB
SKYB Administraties & Advies is een klein administratiekantoor dat al sinds 2009 in Uithoorn is
gevestigd. Wij helpen onze klanten graag op een persoonlijke en duidelijke manier met het op ordebrengen en houden van de administratie en met nog veel meer zaken die u als ondernemer tegen kunt komen. Wij helpen u dus met een full-service aanpak. Om dit te kunnen doen vinden wij het
belangrijk om een langdurig persoonlijke band met u te hebben, zodat wij u hierin goed en flexibel kunnen ondersteunen en goed op de hoogte zijn van uw specifieke situatie. Bij ons bent u geen nummer. Wij begeleiden u dus van het begin tot het eind en adviseren u daar waar dat nodig is.
Onze waardes en geschiedenis
Lorem
Wij zijn NOAB gecertificeerd
Wij vinden het belangrijk om u een goede kwaliteit van onze dienstverleningen te garanderen. Als NOAB gecertificeerd kantoor zijn wij verplicht permanent opleidingen te volgen. Ons advies aan u blijft dus actueel. Naast alle kennisdeling die NOAB biedt, behartigen ze ook onze belangen bij overheidsinstanties en andere partijen. Ze maken afspraken die de branche en dus ook u als cliënt ten goede komen. Elk NOAB lid is zelf ondernemer. Ook SKYB Administraties is dus net als u ondernemer. Wij spreken daarom uw taal. Wij zijn laagdrempelig en hebben dus geen negen-tot-vijf cultuur.
Het certificaat laat ook zien dat wij ons werk binnen de ethische grenzen doen. Kortom, het certificaat vertegenwoordigt precies wie wij zijn en daarom hebben wij ervoor gekozen om ons aan te sluiten bij het NOAB.
Erkend leerbedrijf
Bij SKYB Administraties & Advies vinden wij het investeren in een nieuwe generatie erg belangrijk. Wij kunnen daarom met trots zeggen dat wij een erkend leerbedrijf zijn voor de opleidingen juridisch-administratief dienstverlener en junior assistent-accountant. Wij vinden het erg belangrijk om jonge mensen op te leiden op een zodanige manier dat zij in staat zijn om het op een dag van ons over te nemen.
Ons team
Graag stellen wij ons vast aan u voor. Voor ú zijn wij dan voortaan gewoon: Yvette, Willeke en Miriam.
Yvette
Eigenaar & adviseur
Ik ben uw aanspreekpunt, adviseur en de eigenaar van SKYB Administraties & Advies.
Ik ben afgestudeerd aan de HEAO te Amsterdam en heb mijn werkervaring allereerst opgedaan als notarisklerk bij verschillende notariskantoren. Vervolgens heb ik in het bankwezen gewerkt. Ten tijde van de uitbreiding van mijn familie heb ik de overstap gemaakt naar het vak van administrateur bij diverse kleine bedrijven. Hierbij voerde ik de volledige administratie, salarisadministratie en verzorgde ik diverse belastingaangiftes.
Inmiddels zijn daar uiteraard veel meer ervaringen en opleidingen aan toegevoegd. U kunt hierbij denken aan o.a. Financiële planning. Als NOAB gecertificeerd kantoor voldoen wij ook altijd graag aan onze verplichting om bij te blijven leren. Hierdoor ben ik altijd op de hoogte van de nieuwste informatie en trends en kan ik u uiteraard goed adviseren in de zaken die voor ú van belang zijn.
Willeke
Administratief secretarieel medewerkster
Sinds 2022 ben ik werkzaam bij SKYB-administraties. Ik houd mij bezig met de secretariële ondersteuning van Yvette en uiteraard ook met het inboeken van administraties.
Het werk is heel afwisselend en het is altijd weer een verrassing wat voor werk er ligt te wachten en dat maakt het werken bij SKYB Administraties & Advies zo leuk.
Miriam
Administratief medewerker
Ik ben Miriam van Vliet Termeer, sinds 2015 ondersteuning ik Yvette in meerdere zaken, van boekhouding inboeken tot controleren van boekingen voor aankomend jaarwerk.
Momenteel hou ik mij vooral bezig met de loonadministratie binnen SKYB Administraties, het is een heerlijk vakgebied met meerdere uitdagingen.
Vooral de diversiteit binnen de diverse werkzaamheden is gewoon erg leuk.
Hoop dit nog lang te kunnen doen samen met Yvette en de rest van het team.
Kiara
Kantoorhond
Misschien vraagt u zich af waarom ik hier mij ook voorstel. Ik ben Kiara, de kantoorhond en ga elke keer met mijn baas; Yvette, mee naar kantoor. Mijn werk is om iedereen vroljk te begroeten, zodat ze zich welkom voelen en er voor te zorgen dat ze ook af en toe naar buiten gaan om van het weer te genieten.
Ik vind het erg gezellig als u bij ons op bezoek komt. Dan speel ik graag even met u. Maar uiteraard alleen als u dat ook prettig vindt. Ik merk dat klanten vaak rond een uur of 15:00 wat meer tijd voor mij hebben. Het kan zijn omdat ze dan even afleiding willen hebben van het werk. Prima toch? Komt u ook gezellig langs?